Connect with us

Hi, what are you looking for?

Biznes

W wiosennej kampanii OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne historie i skuteczność platformy

W wiosennej kampanii OTOMOTO stawia na połączenie siły autentycznych historii z prezentacją zalet nowoczesnej platformy motoryzacyjnej. Nawiązując do kultowej serii „Prawdziwe Historie”, marka wykorzystuje fragmenty najciekawszych opowieści właścicieli aut – od klasycznych modeli po samochody ciężarowe. Jednocześnie OTOMOTO przypomina, że to właśnie na tej platformie – największej w Polsce bazie ogłoszeń motoryzacyjnych – każdy może znaleźć auto dopasowane do swoich potrzeb: nowe lub używane.

W nowym, dynamicznym 30-sekundowym spocie marka przypomina najciekawsze fragmenty  „Prawdziwych historii” – o Wartburgu, Maluchu, Mustangu, Cadillacu, Toyocie oraz samochodach ciężarowych. Różnorodność pokazanych pojazdów podkreśla szeroką i zróżnicowaną ofertę OTOMOTO. Kampania pokazuje, że platforma to nie tylko przestrzeń do dzielenia się opowieściami, ale przede wszystkim miejsce do bezpiecznego i świadomego zakupu auta.

Po sukcesie siedmiu epizodów postanowiliśmy wrócić do naszych bohaterów i przypomnieć ich historie. Nowa kampania pokazuje OTOMOTO jako przestrzeń, która łączy pasjonatów motoryzacji, zachęca do dzielenia się emocjami i inspirującymi opowieściami, a jednocześnie oferuje nowoczesne, praktyczne narzędzia – zarówno dla kupujących, jak i profesjonalnych sprzedających. Użytkownicy mają dostęp m.in. do raportów z inspekcji i opinii o sprzedających, natomiast dealerzy mogą korzystać z rozwiązań takich jak strona sprzedającego PRO czy barometr zakupowy. To połączenie emocjonalnego zaangażowania z jakością i funkcjonalnością buduje zaufanie oraz umacnia pozycję OTOMOTO jako platformy, która wspiera świadome i bezpieczne decyzje zakupowe. Jednocześnie sprzedającym zapewnia dostęp do zaawansowanego ekosystemu narzędzi, które realnie wspierają sprzedaż i pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku – mówi Łukasz Juskowiak, Marketing Director Motors Europe OTOMOTO.

Emocje, funkcjonalność i nowoczesność

Wiosenna kampania OTOMOTO to nie tylko sentymentalna podróż przez znane i lubiane historie. Jej głównym celem jest także przypomnienie użytkownikom benefitów platformy. OTOMOTO to miejsce, w którym można znaleźć największą w Polsce bazę ogłoszeń motoryzacyjnych – zarówno samochodów używanych, jak i nowych. Platforma umożliwia szybkie porównywanie cen, dostęp do raportu z inspekcji i historii pojazdu, a także weryfikację auta i sprzedającego, zapewniając użytkownikom bezpieczeństwo i wygodę na każdym etapie procesu zakupowego. Sprzedającym OTOMOTO oferuje z kolei dostęp do rozbudowanego zestawu narzędzi wspierających sprzedaż – takich jak strona sprzedającego PRO, opinie o sprzedających czy analityka zachowań kupujących – które pomagają efektywnie docierać do klientów, budować zaufanie i zwiększać konwersję.

Zintegrowana kampania

Kampania prowadzona jest w formacie 360 stopni. 30-sekundowe spoty reklamowe emitowane są w telewizji, radiu oraz online. Działania w mediach społecznościowych – takich jak Facebook, Instagram, YouTube i TikTok – obejmują główne wideo, skrócone wersje spotów. Działania digital uzupełniają kampanie display na platformach OLX i OTOMOTO. Kampanii towarzyszą również działania PR, których celem jest budowanie świadomości marki i wszystkich jej funkcjonalności ułatwiających zakup i sprzedaż pojazdu. Za strategię i kreację odpowiada agencja MADOGZ, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Mindshare.

Spot oraz wszystkie historie z kampanii można obejrzeć na oficjalnym kanale YouTube OTOMOTO.

Źródło informacji: OTOMOTO

Źródło: PAP MediaRoom

Czytaj także

Biznes

W 2024 roku PKP Intercity odebrało 40 nowych lokomotyw i 77 zmodernizowanych wagonów, które zostały wdrożone do rozkładu jazdy i kursują z pasażerami na...

Finanse

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej...

Biznes

Termin konferencji: 21.01.2025, godz. 14:00 Konferencja prasowa z udziałem przedstawicieli samorządu terytorialnego oraz organizacji zrzeszających podmioty z branży komunalnej poświęcona sprawiedliwemu systemowi Rozszerzonej Odpowiedzialności...

Polityka

Ponad 500 przedstawicieli rządów, organizacji międzynarodowych, świata nauki oraz biznesu uczestniczy w Forum Bezpieczeństwa Europy Środkowej i Wschodniej. Ambicją tego prestiżowego spotkania, zorganizowanego przez...

Biznes

Qair Polska sprzedaje zieloną energię elektryczną głównie poprzez umowy corporate PPA, czyli długoterminowe kontrakty na dostawy energii do klientów końcowych. Do końca roku 2027...

Ludzie

Choć większość wigilijnych potraw nie zawiera mięsa, to wegetarianie muszą się nieco natrudzić, by w Święta móc zjeść coś smacznego. Jednocześnie te dania powinny...

Polityka

Współczesne państwo nie jest w stanie poradzić sobie samo z zagrożeniami zewnętrznymi i wewnętrznymi, dlatego musi ściśle współpracować z sektorem prywatnym. Biznes może na...

Ludzie

12 potraw wigilijnych, to kolejna świąteczna tradycja, która jest z nami od wielu lat. Prawdopodobnie wielu z nas albo o niej słyszało, albo kultywuje...