Connect with us

Hi, what are you looking for?

Biznes

Trzeci rok z rzędu firma Hisense utrzymuje drugą pozycję na świecie pod względem dostaw telewizorów, z udziałem na poziomie 14,06% w 2024 roku

QINGDAO, Chiny, 28 stycznia 2025 r. /PRNewswire/ — Hisense, czołowa marka na rynku elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, wzmocniła swoją dominację na globalnym rynku telewizorów, notując drugi wynik pod względem wielkości rocznego wolumenu sprzedaży telewizorów na całym świecie przez trzy lata z rzędu. Według najnowszego raportu AVC Revo, firma Hisense wykazała się w minionym roku wyjątkową efektywnością, notując znaczny wzrost sprzedaży rok do roku o 11,9%, z udziałem rynkowym w sprzedaży wynoszącym 14,06%. W latach 2022-2024, tj. przez trzy lata z rzędu, telewizory Hisense konsekwentnie utrzymywały się na drugim miejscu pod względem globalnego udziału w dostawach telewizorów.

W 2024 roku firma Hisense umocniła swoją pozycję na światowym rynku telewizorów z globalnym udziałem w dostawach telewizorów na poziomie 14,06%. Dzięki sponsorowaniu najważniejszych wydarzeń sportowych i silnemu popytowi rynkowemu na telewizory wielkoekranowe, firma osiągnęła w 2024 roku udział w dostawach na poziomie 47% na globalnym rynku telewizorów o przekątnej 100 cali i większej, zajmując pierwsze miejsce na świecie.

Motorem sukcesu jest nieustanne dążenie Hisense do wprowadzania zaawansowanych rozwiązań technologicznych. Podczas targów CES 2025 firma zaprezentowała przełomowe innowacje, w tym rewolucyjny 116-calowy telewizor TriChroma LED z technologią lokalnego przyciemniania RGB oraz gotowy do użytku komercyjnego 136-calowy wyświetlacz MicroLED, ukazujący śmiałą wizję przyszłości w obszarze domowej rozrywki. Hisense wynosi również jakość transmisji telewizyjnej na nowy poziom personalizacji doświadczeń i wygody użytkowania. Innowacje te zapewnią fanom wciągające wrażenia podczas Klubowych Mistrzostw Świata FIFA 2025™.

„Dla mnie trzy kluczowe słowa na rok 2024 to pasja, poświęcenie i innowacja – powiedział David Gold, wiceprezes Hisense International i prezes Hisense na region obu Ameryk. – To właśnie te trzy aspekty pozwoliły nam osiągnąć tak dobre wyniki w ciągu całego roku”.

Począwszy od promowania innowacji w zakresie inteligentnych wyświetlaczy o ultrawysokiej rozdzielczości, poprzez tworzenie płynnej technologii sztucznej inteligencji, która działa w sposób niewidoczny, aż po rozwijanie energooszczędnych rozwiązań i zapewnianie wciągających doświadczeń podczas korzystania z rozrywki, Hisense skupia się na technologii, która jest niezbędnym elementem w kontekście dostarczania konsumentom prawdziwej wartości i poprawy jakości życia, wspólnego przeżywania i cieszenia się tymi chwilami, które są najcenniejsze.

Hisense

Hisense to czołowa globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Hisense zajęła w rankingu Omdia drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów i pierwszą pozycję w segmencie telewizorów co najmniej 100-calowych. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa w ponad 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2605299/1.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Źródło: PAP MediaRoom

Czytaj także

Biznes

W 2024 roku PKP Intercity odebrało 40 nowych lokomotyw i 77 zmodernizowanych wagonów, które zostały wdrożone do rozkładu jazdy i kursują z pasażerami na...

Finanse

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej...

Biznes

Termin konferencji: 21.01.2025, godz. 14:00 Konferencja prasowa z udziałem przedstawicieli samorządu terytorialnego oraz organizacji zrzeszających podmioty z branży komunalnej poświęcona sprawiedliwemu systemowi Rozszerzonej Odpowiedzialności...

Polityka

Ponad 500 przedstawicieli rządów, organizacji międzynarodowych, świata nauki oraz biznesu uczestniczy w Forum Bezpieczeństwa Europy Środkowej i Wschodniej. Ambicją tego prestiżowego spotkania, zorganizowanego przez...

Biznes

Qair Polska sprzedaje zieloną energię elektryczną głównie poprzez umowy corporate PPA, czyli długoterminowe kontrakty na dostawy energii do klientów końcowych. Do końca roku 2027...

Ludzie

Choć większość wigilijnych potraw nie zawiera mięsa, to wegetarianie muszą się nieco natrudzić, by w Święta móc zjeść coś smacznego. Jednocześnie te dania powinny...

Polityka

Współczesne państwo nie jest w stanie poradzić sobie samo z zagrożeniami zewnętrznymi i wewnętrznymi, dlatego musi ściśle współpracować z sektorem prywatnym. Biznes może na...

Ludzie

12 potraw wigilijnych, to kolejna świąteczna tradycja, która jest z nami od wielu lat. Prawdopodobnie wielu z nas albo o niej słyszało, albo kultywuje...