Connect with us

Hi, what are you looking for?

Biznes

Xsolla Cloud Gaming zwiększa zdolności twórców gier do pozyskiwania nowych użytkowników, zapewniając globalny zasięg ich oferty

Możliwość dotarcia do większej liczby graczy dzięki wersjom demonstracyjnym w chmurze i płynnym doświadczeniom podczas gier na komputerach i platformach mobilnych.

LOS ANGELES–(BUSINESS WIRE)– Xsolla, globalna wiodąca firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, informuje o aktualizacji rozwiązania Xsolla Cloud Gaming. Rozwiązanie to, wspomagane nową usługą Amazon GameLift Streams w ramach AWS, umożliwia twórcom gier zdalne dostarczanie graczom wysokiej jakości doświadczeń podczas gier na komputerach i urządzeniach mobilnych za pośrednictwem chmury w przeglądarce internetowej, wykorzystując model zarobkowy „pay-as-you-go” oraz funkcję agregacji dostawców w chmurze. Według prognoz światowy rynek gier w chmurze, którego wartość w 2024 r. wyceniono na kwotę 6,91 mld USD, do 2028 r. ma rozwinąć się, sięgając kwoty 22,01 mld USD przy skumulowanej rocznej stopie wzrostu (CAGR) w wysokości 33,59%. Xsolla Cloud Gaming ma umożliwić czerpanie zysków z tego wzrostu, udostępniając twórcom gier rozwiązania pozwalające zwiększyć dostępność, liczbę pozyskiwanych użytkowników i zasięg regionalny przy wykorzystaniu najnowszej technologii chmury i ogólnoświatowych partnerstw.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250306947709/pl/ 

W przeciwieństwie do tradycyjnych platform gier w chmurze, Xsolla Cloud Gaming oferuje innowacyjne funkcje zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu zmieniających się potrzeb twórców i graczy. Aktualizacje te pozwalają twórcom przezwyciężyć ograniczenia związane ze sprzętem, zwiększyć ogólnoświatowy zasięg ich produktów i stworzyć skalowalne możliwości czerpania dochodów przy jednoczesnym wzbogaceniu doświadczeń graczy.

Najważniejsze aktualizacje Xsolla Cloud Gaming:

  • zagraj, zanim kupisz: gracze mogą natychmiast przetestować ograniczone w czasie wersje demonstracyjne lub pełne wersje gier za pośrednictwem technologii w chmurze, zanim zdecydują się na zakup. Funkcja ta umożliwia wydawcom prezentowanie wersji demonstracyjnych oferowanych gier, sprzedaż kluczy do gier bezpośrednio za pomocą transmisji strumieniowych w chmurze lub kontynuację rozgrywek w chmurze z korzyścią w postaci pozyskania nowych użytkowników i zwiększenia poziomu dochodów;
  • zgodność platform bez zakłóceń: specjalnie zagwarantowana zgodność z przeglądarkami urządzeń mobilnych, w tym wirtualna nakładka w postaci gamepada, aby móc szybko przenieść rozgrywkę z komputera na urządzenie mobilne;
  • usprawnione procesy wprowadzania na rynek na całym świecie: twórcy mogą wprowadzić swoje gry na dowolnym terytorium w zaledwie kilka godzin; wystarczy wybrać żądany region i rodzaj urządzenia. Platforma zajmie się resztą, wykorzystując zoptymalizowaną architekturę i zaawansowane kierowanie dostawców w celu kojarzenia graczy z najwłaściwszymi dostawcami w chmurze stosownie do ich potrzeb;
  • globalne partnerstwa: rozwiązanie Xsolla Cloud Gaming teraz cieszy się wsparciem branżowych liderów, w tym AWS i Tencent Cloud. Dzięki ścisłej współpracy i głębokiej integracji z tymi podmiotami firma może szybko rozwiązywać problemy i wdrażać nowe funkcje w celu wzbogacenia doświadczeń graczy. Ponadto firma nawiązała współpracę z Aethir, aby móc zaoferować kredyty w chmurze w wysokości nawet 1 mln USD kwalifikującym się partnerom.

Wykorzystując opracowany przez Xsolla interfejs dla twórców gier w chmurze, Publisher Account, mogą oni promować swoje gry za pomocą nagród, w tym premii powitalnych dla nowo zarejestrowanych użytkowników, bezpłatnych gier próbnych dla gości, 15-minutowych wersji próbnych w modelu „Zagraj, zanim kupisz” oraz premii za polecenia dla graczy. Te możliwości sprzyjające zaangażowaniu zapewniają satysfakcjonujące i przystępne doświadczenie graczom z całego świata.

„Xsolla Cloud Gaming zapewnia twórcom całkowicie nowy sposób oferowania gier graczom – powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w Xsolla. – Nasze nowe funkcje umożliwiają jeszcze lepsze stawienie czoła najważniejszym wyzwaniom w branży, takim jak ograniczenia sprzętowe, pozyskiwanie i zatrzymywanie graczy, a zarazem zapewniają twórcom skalowalne możliwości zarobkowe niewymagające z ich strony wysiłku programistycznego”.

Twórcy z całego świata wdrażają już aktualizacje Xsolla Cloud Gaming.

Aktualizacje Xsolla Cloud Gaming teraz są dostępne dla twórców i wydawców na całym świecie.

Więcej informacji na temat Xsolla Cloud Gaming można znaleźć na stronie: https://xsolla.pro/rws25cloudg 

Xsolla

Xsolla to wiodąca globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie. Więcej informacji na stronie xsolla.com | x.la/cloud-gaming

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250306947709/pl/ 

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

wiceprezes ds. globalnej działalności public relations

Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com 

Źródło informacji: Business Wire

Źródło: PAP MediaRoom

Czytaj także

Biznes

W 2024 roku PKP Intercity odebrało 40 nowych lokomotyw i 77 zmodernizowanych wagonów, które zostały wdrożone do rozkładu jazdy i kursują z pasażerami na...

Finanse

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej...

Biznes

Termin konferencji: 21.01.2025, godz. 14:00 Konferencja prasowa z udziałem przedstawicieli samorządu terytorialnego oraz organizacji zrzeszających podmioty z branży komunalnej poświęcona sprawiedliwemu systemowi Rozszerzonej Odpowiedzialności...

Polityka

Ponad 500 przedstawicieli rządów, organizacji międzynarodowych, świata nauki oraz biznesu uczestniczy w Forum Bezpieczeństwa Europy Środkowej i Wschodniej. Ambicją tego prestiżowego spotkania, zorganizowanego przez...

Biznes

Qair Polska sprzedaje zieloną energię elektryczną głównie poprzez umowy corporate PPA, czyli długoterminowe kontrakty na dostawy energii do klientów końcowych. Do końca roku 2027...

Ludzie

Choć większość wigilijnych potraw nie zawiera mięsa, to wegetarianie muszą się nieco natrudzić, by w Święta móc zjeść coś smacznego. Jednocześnie te dania powinny...

Polityka

Współczesne państwo nie jest w stanie poradzić sobie samo z zagrożeniami zewnętrznymi i wewnętrznymi, dlatego musi ściśle współpracować z sektorem prywatnym. Biznes może na...

Ludzie

12 potraw wigilijnych, to kolejna świąteczna tradycja, która jest z nami od wielu lat. Prawdopodobnie wielu z nas albo o niej słyszało, albo kultywuje...